ניתוח נתונים בגוגל אנליטיקס – מדריך מלא למתחילים

ניתוח נתונים בגוגל אנליטיקס – מדריך מלא למתחילים

גוגל אנליטיקס הוא כלי שאפשר לכם לקבל נתונים סטטיסטים על תנועת הגולשים באתר שלכם. כך תנתחו את הנתונים בגוגל אנליטיקס

אם יש כלי שהוא חובה עבור בלי אתרים, זהו גוגל אנליטיקס. מדובר בכלי חינמי של חברת גוגל המאפשר לכם לקבל נתונים רבים על תנועת הגולשים שלכם כמו מהו מספר הגולשים שנכנסים לאתר מדי יום, מהו משך זמן השהייה שלהם באתר, האם ישנם גולשים חוזרים, מהם המאפיינים הדמוגרפיים של הגולשים, מהיכן הם מגיעים לאתר, בכמה עמודים צופה כל משתמש ועוד. באמצעות הנתונים האלו, תוכלו לשפר את האתר שלכם, להשיג יותר תנועת גולשים ולהמיר גולשים רבים יותר ללקוחות. פתחתם חשבון בגוגל אנליטיקיס ואתם הולכים לאיבוד?

הנה לפניכם מדריך לניתוח נתונים באמצעות גוגל אנליטיקס:

מושגים בסיסיים בגוגל אנליטיקס

  • Users (משתמשים): כאשר גולש נכנס לאתר שלכם ואז חזר אליו כמה וכמה פעמים במהלך היום, הוא נספר פעם אחת בלבד כמשתמש אחד. אם הוא נכנס לאתר בכל פעם דרך מכשיר אחר – פעם אחת מהסמארטפון ופעם אחת מהמחשב הוא ייספר כשני משתמשים.
  • Bounce rate (שיעור הנטישה): זהו נתון שמתייחס למספר הגולשים שנטשו את האתר שלכם אחרי כמה שניות. אם שיעור הנטישה גבוה, כדאי שתעשו בדק בית ותבחנו מדוע זה קורה. ייתכן כי הסיבות לכך נעוצות בשל חווית משתמש שאינה טובה מספיק, תקלות באתר או שהאתר לא תואם את הציפיות של הגולשים.
  • Sessions (סשן): מספר הפעולות שכל גולש מבצע באתר. משתמש אחד שצפה בשני עמודים שונים, ייספר כסשן אחד.
  • Session duration (אורך הסשן): אורך הסשן מתייחס לזמן השהייה של כל גולש באתר. המטרה שלכם היא להגיע לאורך סשן גבוה ככל שניתן. זאת משום שכאשר גוגל מזהה אתרים עם זמן שהייה גבוה, הוא רואה בהם כמומחים ומדרג אותם המיקומים הראשונים בתוצאות מנוע החיפוש.

 

אם אתם זקוקים ליד מכוונת ולהדרכה לגבי ניתוח הנתונים בגוגל אנליטיקס, אנחנו ב"דיגיטל גרופ" נמצאים כאן בשבילכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לענות לכם על שאלות בנושא.


השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.