כל היתרונות של פרסום ברשתות החברתיות

כל היתרונות של פרסום ברשתות החברתיות

עסקים רבים, קטנים וגדולים כאחד, מבינים את החשיבות של פרסום ברשתות החברתיות בקידום העסק שלהם. לפניכם כל היתרונות של פרסום ברשתות החברתיות

מאז שפייסבוק נכנסה לחיינו, היא שינתה לא רק את התקשורת הבין אישית אלא גם את עולם השיווק. יותר ויותר עסקים מעדיפים לפרסם את העסק שלהם בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וטיקטוק, על פני פרסום באמצעי מדיה מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו. לפניכם כל הסיבות מדוע פרסום ברשתות החברתיות זה מה שהעסק שלכם צריך.

חשיפה גדולה

בפייסבוק ישנם 2.3 מיליארד משתמשים מכל רחבי העולם, כשמתוכם 6 מיליון משתמשים בישראל. זה אומר ש-75 אחוז מהאוכלוסייה בארץ גולשת בפייסבוק. ברשת החברתית אינסטגרם ישנם יותר מ-3 מיליון וחצי גולשים. עם כמות כזאת של משתמשים, אין ספק כי פוטנציאל החשיפה הוא עצום.

פילוח קהל יעד

יתרון נוסף של פרסום ברשתות חברתיות הוא שניתן לפלח את קהל היעד ולהגיע רק לללקוחות הפוטנציאלים שלכם. תוכלו לבחור בפני מי תוצג המודעה שלכם לפי מאפיינים דמוגרפיים של הגולשים כמו מין, גיל, מיקום, השכלה ותחומי עניין. כך אפשר להבטיח שהפרסום שלכם יגיע לקהל היעד שעשוי להתעניין במוצר או בשירות שלכם.

התמודדות מול המתחרים

בכל הקשור לעסקים ברשתות החברתיות – אם אתה לא שם, אתה לא קיים. כאשר צרכנים זקוקים לשירות או מוצר מסוים הם נוהגים לחפש המלצות בפייסבוק ולבדוק עמודים של עסקים ואנשי מקצוע. פייסבוק מסייעת להעלות את המודעות למותג שלכם, ולכן עסקים שאין להם עמוד עסקי עלולים לאבד לקוחות למתחרים שלהם.

יצירת אינטראקציה עם הלקוחות

רשתות חברתיות מאפשרות לכם ליצור אינטראקציה ישירה עם קהל הלקוחות שלכם. תוכלו להעניק להם שירות באמצעות הודעות או מענה לתגובות, לקבל מהם פידבק על המוצרים החדשים שלכם ולהעלאות סקרים שמטרתם לבדוק מהי שביעות הרצון שלהם.

אנחנו ב"דיגיטל גרופ" מציעות לכם שירותי פרסום ברשתות חברתיות שיובילו את העסק שלכם להצלחה ויגדילו את ההכנסות שלכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לייעץ לכם בנושא ולענות על כל שאלה.


השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.