איך לקדם את האתר באמצעות משפיענים /ידוענים?

איך לקדם את האתר באמצעות משפיענים /ידוענים?

שיווק באמצעות משפיענים יסייע לכם לקדם את העסק שלכם ולגרוף רווחים. כך תעשו זאת:

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי הוא שיווק באמצעות משפיענים או ידוענים. משפיען או משפיענית אלו אנשים שצברו להם קהל עוקבים גדול ונאמן ברשתות החברתיות שרואה בהם כמודל לחיקוי. משפיענים נתפסים כאמינים ולכן כאשר הם מפרסמים מוצר או שירות מסוים ברשת החברתית שלהם, יש סיכוי גבוה שעוקבים רבים יבחרו לרכוש את אותו מוצר או שירות. אז הנה לפניכם כמה טיפים כיצד לקדם את האתר באמצעות משפיעני רשת:

הגדרת המטרה

לפני שאתם בוחרים את המשפיען שתרצו לעבוד איתו, עליכם להבין מהי בעצם המטרה שלכם. האם אתם רוצים להגדיל את המעורבות של הגולשים ברשת החברתית שלכם? האם אתם מעוניינים להגדיל את המכירות? או את תנועת הגולשים לאתר? בהתאם למטרה תוכלו להגדיר את שיתוף הפעולה עם המשפיען.

בחירת משפיען מתאים

חשוב לבחור במשפיען שיש לו התמחות בתחום שקשור לעסק שלכם. אם למשל אתם משווקים מוצרי אפייה, מומלץ לפנות למשפיען שמתמחה באפייה ויש לו קהילה שלמה שחובבת אפייה. בנוסף, יש לפנות אך ורק למשפיענים עם כמות גדולה של עוקבים. פוטנציאל הרווח של שיווק באמצעות משפיענים יגדל ככל שלמשפיען יש כמות עוקבים רבה יותר.

ניסוח הפרסום

לאחר שמצאתם משפיען וסגרתם איתו את שיתוף הפעולה, עליכם לחשוב יחד על אופי הפרסום. שיווק באמצעות משפיענים יכול להתבצע במגוון רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, באמצעות סרטונים או תמונות. חשוב שהמשפיען יניע את הגולשים לפעולה ושיוסיף תגיות מתאימות המקשרות לעסק שלכם. כאשר אתם מנסחים את תוכן המודעה וחושבים עלך הקריאייטיב, נסו להיכנס לנעליים של קהל היעד שלכם. חשבו מה מעניין אותו ומה יגרום לו לצרוך את השירותים או המוצרים שלכם.

אז אם החלטתם לקדם את האתר שלכם באמצעות משפיענים, אנחנו ב"דיגיטל גרופ" נשמח לתווך ביניכם לבין משפיעני רשת. יש לנו שפע של ניסיון בתחום שיווק באמצעות משפיענים, שיסייעו לכם להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. צרו עמנו קשר עוד היום!


השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.