איך להרוויח מקמפיין ממומן בפייסבוק?

איך להרוויח מקמפיין ממומן בפייסבוק?

קמפיין ממומן בפייסבוק יסייע לכם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם, להגדיל הכנסות ורווחים

בעידן הדיגיטלי של ימינו, עסקים שרוצים להגדיל את הרווחים שלהם ולהגיע למקסימום הצלחה, חייבים לפרסם את עצמם בפייסבוק. עם 6 מיליארד משתמשים ברחבי העולם ואם יותר מ-2.3 מיליון משתמשים בישראל, אין ספק שמדובר בחשיפה עצומה. ניתן לפרסם את העסק שלכם ברשת החברתית בשתי דרכים שונות: קידום אורגני בפייסבוק המבוסס על קידום טבעי שמגיע מתוכן טוב ואיכותי, וקידום ממומן בפייסבוק שכולל מודעות בתשלום שמטרתן להניע את הגולשים לפעולה (כניסה לאתר האינטרנט, מעקב אחר עמוד הפייסבוק שלכם, רכישה מוצרים, יצירת קשר ועוד). לצד קידום אורגני, מומלץ מאוד להשקיע גם בקמפיין ממומן בפייסבוק. פוטנציאל הרווח מקמפיינים ממומנים ברשת החברתית הוא גדול והנה כל הסיבות לכך:

חשיפה גדולה

בפייסבוק ישנם עסקים רבים כמוכם שמתחרים על תשומת הלב של הגולשים. התחרויות עצומה, והדרך לבלוט מעל כולם היא באמצעות קמפיין ממומן בפייסבוק. במסגרת הקמפיין הממומן, מודעות המקדמות את האתר שלכם יוצגו במיקומים בולטים בפני הגולשים – בניוז פיד (עמוד החדשות שלהם) ובמודעות בצד שמאל. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שגולשים רבים ייחשפו למודעות שלכם.

קהל יעד ממוקד

בניגוד לאמצעי פרסום מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון או רדיו, קמפיין ממומן בפייסבוק מאפשר לכם לבחור את קהל היעד שייחשף למודעות שלכם. תוכלו לבחור את קהל היעד לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל, מקצוע, תחומי עניין ומיקום. כך אתם מבטיחים שרק אנשים שבאמת מתעניינים במוצרים או בשירות ייחשפו לפרסום, וההשקעה בפרסום לא תלך לחינם.

תשלום על תוצאות בלבד

יתרון נוסף של קמפיין ממומן בפייסבוק הוא שאתם משלמים רק כאשר גולש הקליק על המודעה שלכם והגיע לעמוד הפייסבוק שלכם, לדף נחיתה או לאתר האינטרנט שלכם. כך אתם למעשה משלמים רק על תוצאות ומבטיחים שהשקעה שלכם תהיה משתלמת.

אנחנו ב"דיגיטל גרופ" מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבל מידע נוסף על ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק. יש לנו ניסיון רב בניהול קמפיינים ממומנים ברשת החברתית, שיניבו לכם את התוצאות הטובות ביותר.


השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.